Instagram jako nákupní galerie?

Instagram jako nákupní galerie?

Pokud Instagram pravidelně navštěvujete, jistě vám neuniklo, že se mezi příspěvky vámi sledovaných uživatelů objevují též sponzorované příspěvky, čili reklamy, přes něž se můžete prokliknout na stránku nabízeného produktu.

Obchodní variantu Instagramu využívá stále více firem a společností a poslední novinka je dalším krokem, jak z oblíbené sociální obrázkové sítě učinit ještě efektivnější odbytiště nejrůznějšího druhu zboží. V čem nová funkce spočívá?

V reklamách nyní bude možné dotekem otevřít náhled konkrétního výrobku inzerovaného na fotografii, doplněný krátkým popiskem a cenovkou, aniž by došlo k okamžitému přesměrování na stránky výrobce. Tam samozřejmě můžete v případě zájmu o produkt také zavítat. Jak přesně tato funkcionalita funguje je patrné z následujícího videa:

V současné době byla tato služba poskytnuta k testování 20 americkým značkám a běží pouze na iOS. Ovšem je velmi pravděpodobné, že se rychle uchytí a rozšíří na další platformy. Zajímavá, v dobrém i špatném smyslu, by byla možnost využití této služby i běžnými uživateli, tedy těmi, kteří nepoužívají obchodní variantu Instagramu. Pokud by byla nabídka produktů omezena pouze na prodej fotografií, byla by nejspíš mnohými tato služba vítaná. Na místě jsou ovšem i obavy, že se z původně obrazové galerie stane bleší trh s cetkami…

Určitě si přečtěte

Články odjinud