DIGIarena.e15.cz

Fujifilm spustil cashback na objektivy a digitál X-T1

Další z řady promoakcí typu cashback spustil v tomto týdnu Fujifilm. Tentokrát je do akce zařazena bezzrcadlovka X-T1 v černé a stříbrné barvě, a to jak samostatně tak v setu s objektivem.

Součástí promoakce je také řada pevných i zoomových objektivů. Promoakce je vyhlášena od 1. června až do 31. července a platí u vybraných prodejců, o vrácení části investice mohou zákazníci požádat na webu www.fujifilmcashback.com. Akce se vztahuje na následující výrobky:

  • XF18 mm F2 R
  • XF35 mm F1,4 R
  • XF60 mm F2,4 R Macro
  • XF18–55 mm F2,8–4 R LM OIS
  • XF14 mm F2,8 R
  • XF55–200 mm F3,5–F4,8 R OIS
  • XF27 mm Pan Cake F2,8 R
  • XF23 mm F1,4 R
  • XF10–24 mm F4 R OIS
  • XF56 mm F1,2 R
  • XF18–135 mm F3,5–5,6 R OIS WR
  • XF50–140 mm F2,8 R OIS WR
  • XF16–55 mm F2,8 R WR
  • X-T1 tělo black
  • X-T1 18–55 mm Kit
  • X-T1 18–135 mm Kit
  • X-T1 tělo Graphite Silver Edition

Účastník promoakce musí podat žádost na vyplacení odměny mezi 30. až 60. dnem od data nákupu – den uskutečnění nákupu výrobku se počítá jako 1. den. 

Každý kupující může podat žádost maximálně 3x. Každý zakoupený výrobek nesmí být zahrnut ve více než jedné žádosti a každá žádost jednoho účastníka akce se musí vztahovat k odlišným Výrobkům, tj. Výrobkům různého druhu. Jeden požadavek na CASHBACK může obsahovat maximálně 10 objektivů. Pravidla akce najdete na stránce: www.fujifilmcashback.com V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na zástupce společnosti FUJIFILM, pobočka ČR, a to na emailu: info@fujifilm.cz 

Klepněte pro větší obrázek

Zpětný bonus je nastaven následovně:

  • Cashback za tělo fotoaparátu X-T1 graphite, nebo black: 2 750,- Kč
  • Cashback za set fotoaparátu X-T1 black s objektivem XF18–55mm: 2 750,- Kč
  • Cashback za set fotoaparátu X-T1 black s objektivem XF18–135mm: 5 500,-Kč
  • Cashback za koupi pouze 1 objektivu – jakéhokoliv z nabídky, kromě XF18–135mm: 2 750,- Kč
  • Cashback za 1 objektiv XF18–135mm: 2 750,-Kč navíc
  • Cashback za koupi 2 objektivů – jakýchkoliv z nabídky, kromě XF18–135mm: 8 250,- Kč 
  • Cashback za koupi 3 objektivů – jakýchkoliv z nabídky, kromě XF18–135mm: 13 750,-Kč
  • Cashback při koupi 4 a více objektivů, tedy 4, 5, 6, 7, 8, 9 a max. 10 v jednom nákupu: 5 500 Kč, + Kč za každý navíc
  • Cashback při koupi 2, 3 a více objektivů + 1 objektivu XF18-135mm: Podmínky viz výše + bonus navíc za objektiv XF18-135mm 2 750,-Kč
Klepněte pro větší obrázek

Akce je možné využít u všech autorizovaných prodejců Fujifilmu, kterými jsou:

 

Další článek




Přidejte svůj názor k tomuto článku

Další podobné články

Nová generace SD karet bude mít rychlost až 624 MB/s

Nová generace SD karet bude mít rychlost až 624 MB/s

Leica slaví 100 let a dává to pyšně najevo

Leica slaví 100 let a dává to pyšně najevo

Německá společnost Leica v letošním roce oslaví 100 let od svého vzniku. Podobně, jako japonský Nikon si firma pro své fanoušky připravila několik zajímavých produktů.

Canon EOS 6D Mark II – (ne)plánované zpoždění

Canon EOS 6D Mark II – (ne)plánované zpoždění

CP+ 2017 – těšte se na nové světelné objektivy

CP+ 2017 – těšte se na nové světelné objektivy

Zatímco na poli zrcadlovek, bezzrcadlovek a kompaktů zatím výrobci příliš mnoho inovací nepředvedli, s představováním plánovaných objektivů se roztrhl pytel a skoro každý chce přispět svojí troškou.

Pixlplay: pouzdro, které promění starý mobil v dětský fotoaparát

Pixlplay: pouzdro, které promění starý mobil v dětský fotoaparát

Staré rčení praví: Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš. A to platí i pro fotografování. Projekt Pixlplay zprostředkuje zážitek fotografování i malým dětem, bezpečně a hravě…

Dočkáme se Sony A9? A čím překvapí?

Dočkáme se Sony A9? A čím překvapí?

Panasonic připravil pro zájemce o model GH5 speciální nabídku

Panasonic připravil pro zájemce o model GH5 speciální nabídku

Přinese Nikon D5700 zásadní inovace nebo bude jen „další“ zrcadlovkou?

Přinese Nikon D5700 zásadní inovace nebo bude jen „další“ zrcadlovkou?

Trh zrcadlovek nijak zásadně neroste a u některých značek spíše klesají tržní podíly, než aby tomu bylo naopak. To je také jedním z důvodů, proč by se měli výrobci snažit své uživatele zaujmout něčím novým.