DIGIarena.e15.cz

Syn Davida Beckhama fotí reklamní kampaň pro Burberry

Šestnáctiletý syn slavného fotbalisty Davida Beckhama, Brooklyn Beckham kupodivu nekráčí ve stopách svého otce, ale rozhodl se pro dráhu profesionálního fotografa. Ve svém snažení udělal před krátkou dobou významný krok.

Pro svoji reklamní kampaň ho totiž najala společnost Burberry, která si objednala fotografie pro propagaci nových parfémů. Celý průběh fotografování byl navíc v sobotu zveřejněn na Beckhamově instagramovém profilu a také na sociální síti Snapchat.

 

My First shot of the day. @benmfrees

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 30, 2016 v 4:36 PST

 

Excited to photograph the @Burberry campaign tomorrow. Watch it live on their Instagram & Snapchat 👻#THISISBRIT

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 29, 2016 v 5:00 PST

Velká vlna nevole se samozřejmě zvedla v řadách profesionálních fotografů, kteří nejsou zrovna nadšeni z toho, že jim začínající fotograf „vyfoukl kšeft“. Někteří navíc říkají, že Brooklyn Beckham devalvuje hodnotu práce fotografů – konkrétně fotograf Chris Floyd dodal, že smeká před odvážností společnosti Burberry, jeho fotografické já se však hrozí nad celou situací.

 

From my @Burberry #THISISBRIT shoot. See behind the scenes on their Snapchat account

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 31, 2016 v 6:25 PST

Krok společnosti Burberry je pochopitelný, jelikož v případě takovýchto kampaní prodává nejen její vlastní jméno, ale také jméno samotného fotografa, který má navíc v tomto případě více jak šest milionů sledujících na Instagramu.

Další článek



celkem 1 komentář

Poslední komentáře

Hm.. ..to bude zřejmě na film? Docela … Daemonius 7. 2. 2016, 19:27

Další podobné články

Fotografie týdne: Good bye, my love, good bye…

Fotografie týdne: Good bye, my love, good bye…

Hudba má oproti jiným formám umění mnohem větší emocionální pronikavost. Možná nemůže tak snadno vyprávět příběhy, odhalovat struktury nebo být prostředkem pro předávání filozofických myšlenek.

8 vět, které fotograf nechce slyšet od svých zákazníků

8 vět, které fotograf nechce slyšet od svých zákazníků

Fotografie, podobně jako jiné služby, je závislá na komunikaci se zákazníkem. A ta může být leckdy zapeklitá, zvláště má-li váš klient mylné, zkreslené, popř. žádné představy o tom, jak toto řemeslo funguje.

Tamron vydal první číslo vlastního magazínu a patentoval si objektiv

Tamron vydal první číslo vlastního magazínu a patentoval si objektiv

IPPAWARDS: Nejlepší fotografie z iPhonu za rok 2016

IPPAWARDS: Nejlepší fotografie z iPhonu za rok 2016

Prestižní soutěž fotografů fotících mobilními telefony Apple – iPhone Photography Awards (IPPAWARDS) – zná vítěze 9. ročníku. Z tisíců zaslaných fotografií byly vybráni vítězové ve dvaceti kategoriích.

Podívejte se do temné komory Ansela Adamse

Podívejte se do temné komory Ansela Adamse

Fotografie týdne: Paranoia – o trojím strachu

Fotografie týdne: Paranoia – o trojím strachu

Strach bychom mohli vnímat skoro jako něco negativního – ostatně, kdo se bojí, nesmí do lesa, je strašpytlem a celkově působí jako nepříliš racionální bytost, se kterou se nemá cenu o něčem bavit.

Každý den před objektivem: Jakou proměnou projde člověk za 16 let?

Každý den před objektivem: Jakou proměnou projde člověk za 16 let?

Fotografie týdne: Frankfurt ve zpětném pohledu

Fotografie týdne: Frankfurt ve zpětném pohledu

Zpětné zrcátko je v automobilech velice důležitou komponentou. Každý, kdo si vyzkoušel jízdu bez něj, ví, že je sice možná, ale není bezpečná ani pohodlná.