DIGIarena.e15.cz

Syn Davida Beckhama fotí reklamní kampaň pro Burberry

Šestnáctiletý syn slavného fotbalisty Davida Beckhama, Brooklyn Beckham kupodivu nekráčí ve stopách svého otce, ale rozhodl se pro dráhu profesionálního fotografa. Ve svém snažení udělal před krátkou dobou významný krok.

Pro svoji reklamní kampaň ho totiž najala společnost Burberry, která si objednala fotografie pro propagaci nových parfémů. Celý průběh fotografování byl navíc v sobotu zveřejněn na Beckhamově instagramovém profilu a také na sociální síti Snapchat.

 

My First shot of the day. @benmfrees

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 30, 2016 v 4:36 PST

 

Excited to photograph the @Burberry campaign tomorrow. Watch it live on their Instagram & Snapchat 👻#THISISBRIT

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 29, 2016 v 5:00 PST

Velká vlna nevole se samozřejmě zvedla v řadách profesionálních fotografů, kteří nejsou zrovna nadšeni z toho, že jim začínající fotograf „vyfoukl kšeft“. Někteří navíc říkají, že Brooklyn Beckham devalvuje hodnotu práce fotografů – konkrétně fotograf Chris Floyd dodal, že smeká před odvážností společnosti Burberry, jeho fotografické já se však hrozí nad celou situací.

 

From my @Burberry #THISISBRIT shoot. See behind the scenes on their Snapchat account

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 31, 2016 v 6:25 PST

Krok společnosti Burberry je pochopitelný, jelikož v případě takovýchto kampaní prodává nejen její vlastní jméno, ale také jméno samotného fotografa, který má navíc v tomto případě více jak šest milionů sledujících na Instagramu.

Další článek




celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

Hm.. ..to bude zřejmě na film? Docela … Daemonius 7. 2. 2016, 19:27

Další podobné články

Fotografie týdne: S holubem na cestách

Fotografie týdne: S holubem na cestách

O překvapivém pohledu na svět a pozvánce do světa fotografie. Základní myšlenkou fenomenologie, tak jak o ní uvažuje Jan Patočka je, že věci ve světě se nám nikdy nezjevují cele a úplně. Vynořují se postupně, jejich pochopení je vždy ovlivněné tím, jak se zrovna cítíme, co vidíme, jací jsme.

Metropolitní muzeum zveřejnilo na 375 000 uměleckých kusů k volnému užití

Metropolitní muzeum zveřejnilo na 375 000 uměleckých kusů k volnému užití

První číslo magazínu Scene od Hipstamaticu je tady

První číslo magazínu Scene od Hipstamaticu je tady

Hipstamatic je jedna z neoblíbenějších mobilních foto aplikací. Její tvůrci vydávali i magazín o mobilní fotografii Snap, který nyní překřtili na Scene. Podívejte se, co nabízí jeho první číslo.

Fotografie týdne: tečka

Fotografie týdne: tečka

O vězeních a hradbách, která si vytváříme v sobě samých a strachu, který rozmotává ostnaté dráty. Karel Kryl ve své písni Karavana mraků mluví o městě, ve kterém je řád a pro každého práce, ale současně to není prostor k žití. Je obehnaný zdí nesvobody a totality.

Podívejte se na pravděpodobně první selfie fotografii na světě

Podívejte se na pravděpodobně první selfie fotografii na světě

Za popularizací focení tzv. selfíček mohou zejména mobilní telefony 21. století. Věděli jste ale, že nejstarší dochovaná selfie fotografie prokazatelně pořízená z ruky se datuje už k roku 1909?

Fotografie týdne: Ante portam inferam

Fotografie týdne: Ante portam inferam

Svět a světlo mají stejný jazykový kořen, a to nejen v češtině, ale také v dalších jazycích. Touto myšlenkou začíná Jan Patočka, ale také Jan Sokol, své pojednání o tom, co je svět a jak ho můžeme poznávat.

Otevírá se nový ročník soutěže Hasselblad Masters 2018

Otevírá se nový ročník soutěže Hasselblad Masters 2018

Fotografie týdne: komunikace v mlze

Fotografie týdne: komunikace v mlze

Snímek o tom, jak těžké může být porozumění druhému a co to znamená vstoupit do dialogu. Slovo komunikace a komunita mají společný jazykový původ a rozhodně není bez zajímavosti se na něj podívat.