DIGIarena.e15.cz

Víme jak bude vypadat Olympus PEN E-PL8

Společnosti Olympus unikly produktové snímky připravované bezzrcadlovky Pen s označením E-PL8, která by měla přijít na trh v letošním roce. Podle fotografií vypadá fotoaparát velmi bytelně a drží se zavedeného designu PEN, který ještě mírně vylepšuje, ostatně posuďte sami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: digicame-info.com

Další článek




celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

zajímalo by mne jak bude vypadat Nikon D620,… čkd 19. 3. 2016, 20:24

Další podobné články

Nová generace SD karet bude mít rychlost až 624 MB/s

Nová generace SD karet bude mít rychlost až 624 MB/s

Leica slaví 100 let a dává to pyšně najevo

Leica slaví 100 let a dává to pyšně najevo

Německá společnost Leica v letošním roce oslaví 100 let od svého vzniku. Podobně, jako japonský Nikon si firma pro své fanoušky připravila několik zajímavých produktů.

Canon EOS 6D Mark II – (ne)plánované zpoždění

Canon EOS 6D Mark II – (ne)plánované zpoždění

CP+ 2017 – těšte se na nové světelné objektivy

CP+ 2017 – těšte se na nové světelné objektivy

Zatímco na poli zrcadlovek, bezzrcadlovek a kompaktů zatím výrobci příliš mnoho inovací nepředvedli, s představováním plánovaných objektivů se roztrhl pytel a skoro každý chce přispět svojí troškou.

Pixlplay: pouzdro, které promění starý mobil v dětský fotoaparát

Pixlplay: pouzdro, které promění starý mobil v dětský fotoaparát

Staré rčení praví: Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš. A to platí i pro fotografování. Projekt Pixlplay zprostředkuje zážitek fotografování i malým dětem, bezpečně a hravě…

Dočkáme se Sony A9? A čím překvapí?

Dočkáme se Sony A9? A čím překvapí?

Panasonic připravil pro zájemce o model GH5 speciální nabídku

Panasonic připravil pro zájemce o model GH5 speciální nabídku

Přinese Nikon D5700 zásadní inovace nebo bude jen „další“ zrcadlovkou?

Přinese Nikon D5700 zásadní inovace nebo bude jen „další“ zrcadlovkou?

Trh zrcadlovek nijak zásadně neroste a u některých značek spíše klesají tržní podíly, než aby tomu bylo naopak. To je také jedním z důvodů, proč by se měli výrobci snažit své uživatele zaujmout něčím novým.