DIGIarena.e15.cz

5 fotografických trendů na sociálních sítích pro jaro/léto 2016

Na základě prodejních výsledků EyeEm marketu a mnohých statistik uvnitř této sociální sítě bylo určeno 5 trendů ve fotografii, které v první půli roku 2016 budou nejvíce táhnout.

Tvůrci titulu pak vytvořili praktickou příručku, která má všechnu fotografickou inspiraci potřebnou v právě nadcházející sezoně.​

EyeEm – konkurent Instagramu bez hashtagů

EyeEm – konkurent Instagramu bez hashtagů

Chcete-li „žít“ na obrázkových sociálních sítích a z nějakého důvodu se vám Instagram prostě nelíbí, může pro vás být síť EyeEm tou pravou alternativou.

1. Vzestup přírody

Hodně organické, přírodní prvky s lidskou formou – to je jádrem nejnovějšího trendu ve fotografování přírody. Je to o opětovném navrácení se k přírodě se vší její intimitou přijímanou všemi vašimi smysly. Zachyťte emoce i myšlenky, ke kterým vás příroda inspiruje.

Klepněte pro větší obrázek

2. Výrazné neony, jasné pastelové barvy

Více různorodé to asi být nemůže – na jedné straně zářící neóny odkazující k bouřlivému nočnímu životu, na straně druhé nevýrazné a klidné pastelové barvy s nutností využití množství bohatých kulis. Už nyní se neony v hojné míře objevují v mnohých hudebních klipech různých umělců, pastelové barvy naopak hrají prim zejména v módním odvětví.

Klepněte pro větší obrázek

3. Lifestyle cestujícího

V dnešní době se cestování stává stále dostupnější a pro mnohé už je součástí jejich životního stylu. Snímky ze všech koutů světa jsou populární jak pro ty, kteří se tam chtějí také vydat, tak pro ty, kteří se tam z nějakého důvodu nikdy nepodívají. Deníky z cest podávané první osobu tak mají své kouzlo, které jednoduše táhne.

Neomezená galerie fotografií stále při sobě v aplikaci Getty Images

Neomezená galerie fotografií stále při sobě v aplikaci Getty Images

Sháníte-li konkrétní snímek, nebo chcete-li nabídnout nějaký svůj k prodeji, existuje několik možností, jak toho dosáhnout. Služba Getty Images je jednou z nich.

Vše je navíc podpořeno značkami, které se snaží proniknout do podvědomí všech. Mnohé tak již mají rozjeté kampaně spojené právě s cestováním (Airbnb a EasyJet). Zachyťte tedy nečekané záběry památek a jejich okolí. Nefoťte pořád ze stejného úhlu pohledu, ale dokumentujte váš osobní a jedinečný zážitek z daného místa. A zkuste přidat trochu zábavy, přičemž nezapomínejte na označení polohy pořízení snímku.

Klepněte pro větší obrázek

4. Urbanita

Není to jen o architektuře světových metropolí ale také o tom, jak se v nich žije a jak se mění nejen jejich tvář, ale i ta naše skrytá v jejich stínu. Město je živá funkční síť, v níž musíte hledat nové a neokoukané perspektivy se zachycením detailů ale i zajímavých událostí, které dělají to které místo jedinečným. Zajímavým faktorem je i předměstí rostoucího města, které skýtá naději ale zároveň i zklamání.

Klepněte pro větší obrázek

5. Všudypřítomné technologie

Je to o zachycení vztahu mezi námi a technologiemi, o jejich rostoucí roli v našich životech, o jejich používání i o tom, jak nám pomáhají/škodí. V neposlední řadě také o posouvání hranic.

Technologie utváří naše životy jako nikdy předtím, a tak poptávka po záznamech, které vyjadřují náš vztah s nimi, stále roste. Média jako WIRED a The Verge používají právě tyto snímky pro ilustraci svých příběhů.

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: EyeEm Blog

Další článek




celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

zajímalo by mě jak to dopadlo s takovým tim … meduna 26. 2. 2016, 15:07