DIGIarena.e15.cz

Aktuální zahraniční výstavy

Máme pro vás další nadílku zajímavých fotografických výstav, které se konají za hranicemi naší republiky.
Aktuální zahraniční výstavy

Fotbal nejen na televizních obrazovkách
U příležitosti mistrovství Evropy uspořádala moskevská galerie výstavu fotografií zachycujících fotbalová utkání, fotbalisty a vše, co k tomuto sportu patří. Přestože již Rusko bylo první zemí, která věděla, že šampionát opustí tento rok bez medaile, je to od Moskevského domu fotografie zajímavý počin.
Moskevský dům fotografie, 16 Ostojenka, 119034 Moskva, Rusko, www.mdf.ru, do 15. července

Klepněte pro větší obrázek
Alexander Fedorov:
The world championship 2002. Japan. Ronaldo, 2002
 

Italský festival fotografie
V Římě probíhá celé léto Festival Internatzionale di Roma - mezinárodní festival fotografie.
Via Pietro De Coubertin, 30, 00196 Řím, Itálie, www.fotografiafestival.it, do 1. srpna

Eliott Erwitt podruhé
Nestihli jste nebo neměli jste možnost zhlédnout v Praze výstavu fotografií Eliotta Erwitta? Máte nyní možnost to napravit. Do začátku srpna si můžete zajet do Vídně na výstavu Magic Hands – Magické ruce.
Galerie WestLicht, Westbahnstr. 40, 1070 Vídeň, Rakousko, www.westlicht.com, do 1. srpna

Klepněte pro větší obrázek
Elliott Erwitt:
Magic Hands. East Hampton, New York, 1995

Witkin v Dánsku
Název výstavy Don´t mention it (Nezmiňuj se o tom) jakoby přesně vystihoval náladu a témata vystavovaných fotografů – Williama Kleiena, Duane Michalse, Garry Winograndse a hlavně kontroverzního a šokujícího Joela-Petera Witkina.
Det Nationale Fotomuseum, Det Kongelige Bibliotek, Søren Kierkegaards Plads 1, 1016 Kodaň, Dánsko, http://www.kb.dk/kb/dept/nbo/kob/fot-mus, do 7. srpna

Místo Šanghaje do Osla
Šanghaj je jedním z míst, které si v současnosti prochází obdobím velkých změn. Jak tyto změny vidí místní fotografové očima svých objektivů, se dozvíte na výstavě Light as fuck. Shanghai Assemblage 2000 – 2004 v Olsu.
Museet for Samtidskunst, Bankplassen 4, 0034 Oslo, Norsko, www.museet.no, do 15. srpna

Klepněte pro větší obrázek
Yang Zhenzhong:
Light as fuck. Photography, 2003.

Další článek




celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

jste dobří! Jana 24. 6. 2004, 11:47

Další podobné články

Píchavé dobrodružství s nepálskými sběrači medu

Píchavé dobrodružství s nepálskými sběrači medu

Být profesionálním fotografem či filmařem může někdy vyžadovat odvahu hodnou výkonu adrenalinových sportů. Zvlášť, když máte zdokumentovat jedny z posledních sběračů medu nepálských včel

Fotografie týdne: o ztracených domovech

Fotografie týdne: o ztracených domovech

Snímek o ztracených domovech ukazuje jeden takový tvůrčí pokus, který je ale nedokončený, neúplný, rozdělaný. Ukazuje rozestavěný dům, který už asi nikdo nepostaví; psa, který se dívá kolem sebe a neví, kam patří.

Podívejte se na fascinující fotosérii inspirovanou starými Slovany

Podívejte se na fascinující fotosérii inspirovanou starými Slovany

Češi uspěli v celosvětové soutěži 365 Days of Summer

Češi uspěli v celosvětové soutěži 365 Days of Summer

Fotografie týdne: V dešti – o poetice, kráse a modelování světa

Fotografie týdne: V dešti – o poetice, kráse a modelování světa

Déšť je přírodní jev se zvláštní poetikou. Pokud na poušti začne pršet, tak velice rychle rozkvete a zazelená se. Celé to působí téměř jako zázrak – vyprahlá kamenitá poušť se během několika chvil přemění na krásné místo.

EyeEm Awards 2017 jdou do finiše. Podívejte se na výběr 20 úchvatných fotografií

EyeEm Awards 2017 jdou do finiše. Podívejte se na výběr 20 úchvatných fotografií

Fotografie týdne: Dukovany: O posunu od jak k proč

Fotografie týdne: Dukovany: O posunu od jak k proč

Říká se, že dobrá architektura by měla určitým způsobem citlivě pracovat s okolní krajinou. Santini na Vysočině vycházel z barokní představy, že ji lze přeměnit. Jeho stavby s krajinou nelícovaly, neztrácely se, ale dotvářely ji.

Fotografie týdne: mimikry – O schovávání se, hraní a přetvářce

Fotografie týdne: mimikry – O schovávání se, hraní a přetvářce

Rozdíl mezi tím, jaké věci jsou ve skutečnosti, a jak se nám jeví, může vést k radikální skepsi a odmítnutí smyslového vnímání světa, neboť se na něj nelze spolehnout, nebo k přesvědčení, že mezi skutečností – a tím, jak ji vidíme – existuje shoda.