Centrum FotoŠkoda: první showroom se systémem touch & try ve střední Evropě

V době internetových obchodů musí kamenné obchody nabídnout něco, v čem ty virtuální nemohou konkurovat. Přesně takovou službu naleznete nyní v prodejně Centrum FotoŠkoda v Praze. Zde si můžete sami "osahat" přes dvě stě fotoaparátů, vzít si je do ruky a vyzkoušet si, jak se vám s nimi bude fotit a vzájemně je porovnat. Perfektní služba zvláště pro ty, kteří se rozhodují mezi několika modely, případně mají vyhlédnutý určitý typ fotoaparátu, ale nejsou si jisti s jeho ergonomií.

Centrum FotoŠkoda ve svém showroomu používá systém touch & try (každý fotoaparát si může zákazník vzít do ruky a zkusit ho použít), který ve střední Evropě žádná firma zatím nenabízí. Nemusíte tak ani žádat prodavače, aby zapůjčil vystavený kus.

„Přestože porovnat parametry fotoaparátů dnes můžete snadno na internetu, to, jak se vybrané modely používají a drží v ruce tam, zatím nezjistíte. Připravili jsme proto pro naše zákazníky nový showroom, kde si mohou doslova osahat více než dvě stovky fotoaparátů,“ říká Milan Škoda, majitel Centra FotoŠkoda. „Navštívil jsem snad všechny významné fotoobchody v celé Evropě a můžu zodpovědně říct, že ve střední Evropě jsme první a jediní a náš showroom je naprosto srovnatelný s vyhlášenými fotoprodejnami v New Yorku nebo Tokiu,“ dodává Milan Škoda.

Vystaveny jsou i modely značky Ricoh, kterou zastupuje Centrum FotoŠkoda v České republice exkluzivně. Jde tak o jediné místo, kde si mohou nároční hobby fotografové tyto fotoaparáty skutečně vyzkoušet. Mimo fotoaparáty si mohou zájemci porovnat i profesionální monitory EIZO s běžnými monitory.

„Systém touch & try funguje velmi jednoduše. Zákazník ze stojánku zvedne fotoaparát, který chce vyzkoušet. Nepotřebuje žádat prodavače, aby jej vyndal ze zamčené vitríny a vybalil je z krabice. Na nejbližší obrazovce se ihned objeví informace o fotoaparátu, který drží zákazník v ruce. Může vyzkoušet, jak se drží, jak se ovládá, jestli má pochopitelné menu, zkrátka vše, co se obvykle dozvíte až doma poté, co si fotoaparát koupíte. Můžete porovnat několik fotoaparátů – jejich parametry pro srovnání se ihned objeví na obrazovce,“ vysvětluje výhody nového showroomu Milan Škoda.

Pokud chcete poradit, k dispozici bude i několik specialistů, kteří pomohou zákazníkovi s výběrem a poskytnou další kvalifikované informace o všech vystavených fotoaparátech.

Jednoznačně se dá říci, že podobnou službu všichni aktivní fotografové uvítají, a ti sváteční, kteří se například chystají na koupi digitální zrcadlovky či vybavenějšího kompaktu, budou mít jednodušší rozhodování a nemusí se tolik spoléhat jen na zprostředkované informace o tom, co je lepší a co se lépe drží.

Zdroj: FotoŠkoda

Určitě si přečtěte

Články odjinud