DIGIarena.e15.cz

Instagram jako nákupní galerie?

Instagram jako nákupní galerie?

Pokud Instagram pravidelně navštěvujete, jistě vám neuniklo, že se mezi příspěvky vámi sledovaných uživatelů objevují též sponzorované příspěvky, čili reklamy, přes něž se můžete prokliknout na stránku nabízeného produktu.

Obchodní variantu Instagramu využívá stále více firem a společností a poslední novinka je dalším krokem, jak z oblíbené sociální obrázkové sítě učinit ještě efektivnější odbytiště nejrůznějšího druhu zboží. V čem nová funkce spočívá?

V reklamách nyní bude možné dotekem otevřít náhled konkrétního výrobku inzerovaného na fotografii, doplněný krátkým popiskem a cenovkou, aniž by došlo k okamžitému přesměrování na stránky výrobce. Tam samozřejmě můžete v případě zájmu o produkt také zavítat. Jak přesně tato funkcionalita funguje je patrné z následujícího videa:

V současné době byla tato služba poskytnuta k testování 20 americkým značkám a běží pouze na iOS. Ovšem je velmi pravděpodobné, že se rychle uchytí a rozšíří na další platformy. Zajímavá, v dobrém i špatném smyslu, by byla možnost využití této služby i běžnými uživateli, tedy těmi, kteří nepoužívají obchodní variantu Instagramu. Pokud by byla nabídka produktů omezena pouze na prodej fotografií, byla by nejspíš mnohými tato služba vítaná. Na místě jsou ovšem i obavy, že se z původně obrazové galerie stane bleší trh s cetkami…

Další článek




Přidejte svůj názor k tomuto článku

Další podobné články

Naučte se ovládat Lightroom klávesnicí

Naučte se ovládat Lightroom klávesnicí

10 rychlých úprav ve Photoshopu, které byste měli znát

10 rychlých úprav ve Photoshopu, které byste měli znát

Portrétový režim z telefonu Google Pixel 2 již můžete použít i na starších zařízeních

Portrétový režim z telefonu Google Pixel 2 již můžete použít i na starších zařízeních

DxOMark se odděluje od DxO Labs a je nově nezávislou soukromou společností

DxOMark se odděluje od DxO Labs a je nově nezávislou soukromou společností

13 nejčtenějších článků aneb co vás nejvíce zajímalo v roce 2017

13 nejčtenějších článků aneb co vás nejvíce zajímalo v roce 2017

Jsou témata běžná, témata kontroverzní a pak taková, nad kterými se rozvine konstruktivní diskuze a mnoha čtenářům přinesou i nové poznatky a informace. Vybrali jsme ty nejčtenější články uplynulého roku, snad se dozvíte i něco nového.

NIMA: Umělá inteligence, která pozná estetickou a technickou kvalitu fotek

NIMA: Umělá inteligence, která pozná estetickou a technickou kvalitu fotek

Vydělávejte na snímcích, které vyfotíte digitálem nebo mobilem

Vydělávejte na snímcích, které vyfotíte digitálem nebo mobilem

Chcete-li na svých fotografiích vydělat nějakou korunu, nemusíte je tisknout na velký formát a vystavovat v galeriích. Díky mnohým službám totiž můžete prodat jen jejich digitální kopii, a to velice snadno a s minimem práce

Nová verze pluginů Nik Collection by se měla objevit zřejmě v polovině roku 2018

Nová verze pluginů Nik Collection by se měla objevit zřejmě v polovině roku 2018