DIGIarena.e15.cz

Kodak v reklamě, jak ho možná neznáte

Společnost Kodak byla po dlouhá desetiletí jedním z předcních výrobců fotoaparátů a videokamer. Ještě větší věhlas si Kodak získal díky fotografickým materiálům - jak všechny produkty propagoval?
Kodak v reklamě, jak ho možná neznáte

V uplynulém týdnu Kodak oznámil, že se dostává z bankrotu a po odchodu z trhu pro koncové zákazníky se zaměří výhradně na sféru komerčního tisku a zobrazovacích technologií.

My se podíváme na historii kodaku v několika reklamních spotech, které rozhodně stojí za shlédnutí. Reklamní spoty jsou poměrně dobrou ukázkou toho, jak se v době jejich vysílání komunikovala samotná značka a především, co mělo být hlavním tahounem u jednotlivých fotoaparátů a filmových materiálů.

Máte-li typ na někteoru z reklam, které zde nenajdete anebo naopak osobní zkušenost s některým z představených výrobků, budeme rádi, když se s námi podělíte v diskuzi.

Další článek




celkem 3 komentáře

Nejnovější komentáře

Na clamku mi vadi jen to, ze uvodni relamu l… sundialer 27. 8. 2013, 15:37
Hlavne tie na zaciatku! Redakcia, to si vazn… Q 26. 8. 2013, 09:10
Ty reklamy jsou "lame....":-/ XX 25. 8. 2013, 20:34

Další podobné články

Fotografe týdne: Utopený dům – o vodě, která skrývá tajemství i dává život

Fotografe týdne: Utopený dům – o vodě, která skrývá tajemství i dává život

Voda je něčím, co umožňuje život. Především národy, které žijí na poušti nebo v její blízkosti, mají niternou zkušenost s tím, co voda pro přežití znamená. Když zaprší, tak se zazelená a rozkvete poušť, téměř ze dne na den se změní k nepoznání.

Fotografie týdne: před pikolou – o schovávání se, útěku a mimikrách

Fotografie týdne: před pikolou – o schovávání se, útěku a mimikrách

Biblická kniha Jonáš vypráví známý příběh o muži, který se snaží utéct před svým posláním. Utíká formálně před Bohem, který ho poslal do Ninive, ale jak z dalšího textu čtenář snadno pozná, utíká především sám před sebou

Víte, jak vypadá lidská kůže v průběhu let bez jakýchkoli retuší?

Víte, jak vypadá lidská kůže v průběhu let bez jakýchkoli retuší?

Foto týdne: Passenger – o tom, proč jsou vlaky tak romantické a přitažlivé

Foto týdne: Passenger – o tom, proč jsou vlaky tak romantické a přitažlivé

Vlak je podivuhodně romantický způsob dopravy, byť otázkou je, co za jeho půvabem stojí. Jistě je třeba nechat, že cestování v něm je obvykle pohodlnější, že není ani pomalejší, že v něm lze přepravit i větší věc nebo třeba psa či kolo.

Fotografie týdne: vybočení – o odvaze, dívat se na věci jinak a vybočit z řady

Fotografie týdne: vybočení – o odvaze, dívat se na věci jinak a vybočit z řady

Thomas Kuhn si ve své knize Struktura vědeckých revolucí povšimnul zajímavé věci. Žijeme v jistém paradigmatickém uvěznění. To, jaké právě převládá myšlenkové klima, je zcela určující pro to, co nás zajímá.

Fotografie týdne: za oknem – jak těžké může být propíchnout bublinu snů

Fotografie týdne: za oknem – jak těžké může být propíchnout bublinu snů

Často mezi skutečností a představou může být velký rozdíl. Bruno Ferrero v jedné své povídce popisuje dialog dvou rybek. První se ptá druhé: „Co je to to moře, o kterém všichni hovoří?“ „To je přece to, v čem plaveme.“ ...

Vybuchující sopka z dronu – jak to asi dopadne

Vybuchující sopka z dronu – jak to asi dopadne

Fotografie týdne: Halooo aneb co jsme schopni udělat, abychom neslyšeli

Fotografie týdne: Halooo aneb co jsme schopni udělat, abychom neslyšeli

„Hlas volajícího na poušti.“ Tento biblický obraz Jana Křtitele se pravidelně opakuje v lidové mluvě a pořekadlech, ve výtvarném umění i literatuře. Jde o paradoxní větu, vždyť proč by někdo volal na poušti, na místě, kde ho nikdo nemůže slyšet?