DIGIarena.e15.cz

Kodak v reklamě, jak ho možná neznáte

Společnost Kodak byla po dlouhá desetiletí jedním z předcních výrobců fotoaparátů a videokamer. Ještě větší věhlas si Kodak získal díky fotografickým materiálům - jak všechny produkty propagoval?
Kodak v reklamě, jak ho možná neznáte

V uplynulém týdnu Kodak oznámil, že se dostává z bankrotu a po odchodu z trhu pro koncové zákazníky se zaměří výhradně na sféru komerčního tisku a zobrazovacích technologií.

My se podíváme na historii kodaku v několika reklamních spotech, které rozhodně stojí za shlédnutí. Reklamní spoty jsou poměrně dobrou ukázkou toho, jak se v době jejich vysílání komunikovala samotná značka a především, co mělo být hlavním tahounem u jednotlivých fotoaparátů a filmových materiálů.

Máte-li typ na někteoru z reklam, které zde nenajdete anebo naopak osobní zkušenost s některým z představených výrobků, budeme rádi, když se s námi podělíte v diskuzi.

Další článek




celkem 3 komentáře

Nejnovější komentáře

Na clamku mi vadi jen to, ze uvodni relamu l… sundialer 27. 8. 2013, 15:37
Hlavne tie na zaciatku! Redakcia, to si vazn… Q 26. 8. 2013, 09:10
Ty reklamy jsou "lame....":-/ XX 25. 8. 2013, 20:34

Další podobné články

Časopis TIME použil 985 dronů k vytvoření nejnovější titulky

Časopis TIME použil 985 dronů k vytvoření nejnovější titulky

Američan vysoudil na největším pornografickém portálu 3 miliony dolarů

Američan vysoudil na největším pornografickém portálu 3 miliony dolarů

Fotografie týdne: Warm-up – o barvách a nejen jejich teplotě

Fotografie týdne: Warm-up – o barvách a nejen jejich teplotě

Jazykové pojmenování barev je zajímavým fenoménem. Podle jedné z teorií se do jazyka barvy přidávají postupně. Každý jazyk potřebuje mít diferenci mezi bílou a černou, později přidá červenou, pak zelenou a žlutou a šestá barva je modrá.

Lecia Oskar Barnack Award 2018 oznámila jména dvanácti finalistů

Lecia Oskar Barnack Award 2018 oznámila jména dvanácti finalistů

Fotografie týdne – o tom, že místo nemusí být vždy zeměpisné určení

Fotografie týdne – o tom, že místo nemusí být vždy zeměpisné určení

Otázka „Kde jsi?“ se na první pohled může zdát banální. Asi každý čtenář těchto řádků ví, kde se právě nachází, že sedí v kavárně, doma či v tramvaji. Jenže zde začíná první potíž. Být někde je vztažené k subjektu a jeho vztahu k okolí.

Sony World Photography Awards 2019 startuje

Sony World Photography Awards 2019 startuje

Fotografie týdne – o zármutku nad zánikem

Fotografie týdne – o zármutku nad zánikem

Pnutí mezi vztahem jednice a společnosti je v dějinách přítomno zcela od počátku. Kdo je důležitější? Koho upřednostnit? Kdo nese zodpovědnost? To jsou jen některé otázky, které nás při takto postaveném dilematu mohou napadnout

Mileniálové jako oběť technologického pokroku?!

Mileniálové jako oběť technologického pokroku?!