Nikon COOLPIX S220 byl v roce 2009 nejprodávanějším fotoaparátem

Podle průzkumu agentury GfK zakoupili evropští spotřebitelé v roce 2009 více než 740 000 digitálních fotoaparátů COOLPIX S220. COOLPIX S220 byl poprvé uveden na trh v únoru 2009 společně s dalšími fotoaparáty řady COOLPIX a nabídl množství funkcí včetně 3x optického zoomu, 10 milionů pixelů a elektronické redukce vibrací (VR) v lehkém těle kompaktních rozměrů.

Průzkum provedený německou agenturou GfK analyzoval prodeje digitálních fotoaparátů na všech evropských trzích od ledna do prosince 2009 na základě počtů kusů, které byly prodány evropskými maloobchodními prodejci.

S220_ambience_2_l.jpg

Mark Pekelharing, produktový manažer řady spotřebitelských produktů u společnosti Nikon Europe B.V. v souvislosti s těmito výsledky uvedl: „Prostřednictvím fotoaparátu COOLPIX S220, jsme chtěli nabídnout jednoduchý, ale plně vybavený digitální fotoaparát, který by byl tak malý, aby bylo možné mít jej stále při sobě. Čísla prodejů ukazují, že se nám podařilo dosáhnout zamýšleného cíle. Naše zákazníky jsme oslovili úspěšnou kombinací příznivé ceny, skvělých barev, designu a výkonu. Nedávno jsme ohlásili novou řadu fotoaparátů COOLPIX včetně nástupce úspěšného modelu, přístroje COOLPIX S3000“.

Nástupcem modelu S220 je fotoaparát COOLPIX S3000 s tloušťkou pouhých 19 mm, rozlišením 12 milionů pixelů, širokoúhlým objektivem NIKKOR se 4x zoomem a displejem s úhlopříčkou 6,7 cm.

Zdroj: NIkon

Určitě si přečtěte

Články odjinud