DIGIarena.e15.cz

Příliš drahá nahota – jak se fotil kalendář Pirelli 2012

Dvanáct exkluzivních dívek, z toho dvě světové supermodelky, žhavá Korsika a za objektivem Mario Sorrenti s jediným cílem - nafotit dvanáct snímků do kalendáře, na který vy asi nemáte.
Příliš drahá nahota – jak se fotil kalendář Pirelli 2012

Mario Sorrenti je fotograf, kterému může spousta jiných mužů mnohé závidět. Třeba to, že se mu podařilo chodit s Kate Moss, že o něm Milla Jovovich pronesla, že je jediným člověkem, pro kterého by se svlékla (ale kuš, vždyť už to udělala i pro jiné a kolikrát) anebo proto, že se mu poštěstilo nafotit kalendář Pirelli pro rok 2012, zřejmě nejprestižnější a nejpřeceňovanější papírový časoměr dneška.

Krom dvou výše jmenovaných zdobí stránky čerstvého vydání, jež bylo představeno tento týden v New Yorku, ještě plejáda modelingových hvězdiček, jejichž jména typickému čtenáři tohoto webu příliš neřeknou.

Pokud bychom byli čistě bulvárním plátkem, věnovali bychom se spíš osobním nuancím vzniku tohoto „veledíla“, jako například faktu, že Mossová se svým expřítelem fotila nahá na Korsice jen tři týdny před svým sňatkem s jiným mužem (uvedl magazín Vogue). Naše čtenáře ale zaujme spíše to, jak probíhalo samotné focení a že si s ním Sorrenti – mimochodem původem také aktový model – poradil docela dobře.

Výsledky jeho práce můžete posoudit například na webu Fashionlogie.com. Níže přikládáme video popisující realizaci tohoto víkendového projektu v exotických exteriérech.

Dvacetiminutový dokument o vzniku kalendáře Pirelli 2012

Další článek




celkem 15 komentářů

Nejnovější komentáře

11 - tka je neskutočná za všetko vymrdať a z… 11 12. 12. 2011, 14:47
Přesně tak.... Daniel Wonder 12. 12. 2011, 12:48
Je zajimave, jak slecny pusobi nejeroticteji… 5h1nj1 12. 12. 2011, 10:43
Jo, to jako že ty, co fotí skutečně pro uměn… RomanL 12. 12. 2011, 07:27
Je vtipné, jak všichni tolik lpí na technice… Daniel Wonder 11. 12. 2011, 15:25

Další podobné články

Fotíte na koncertech? Dejte si pozor na rozjařené hudebníky!

Fotíte na koncertech? Dejte si pozor na rozjařené hudebníky!

Fotografe týdne: Utopený dům – o vodě, která skrývá tajemství i dává život

Fotografe týdne: Utopený dům – o vodě, která skrývá tajemství i dává život

Voda je něčím, co umožňuje život. Především národy, které žijí na poušti nebo v její blízkosti, mají niternou zkušenost s tím, co voda pro přežití znamená. Když zaprší, tak se zazelená a rozkvete poušť, téměř ze dne na den se změní k nepoznání.

Fotografie týdne: před pikolou – o schovávání se, útěku a mimikrách

Fotografie týdne: před pikolou – o schovávání se, útěku a mimikrách

Biblická kniha Jonáš vypráví známý příběh o muži, který se snaží utéct před svým posláním. Utíká formálně před Bohem, který ho poslal do Ninive, ale jak z dalšího textu čtenář snadno pozná, utíká především sám před sebou

Víte, jak vypadá lidská kůže v průběhu let bez jakýchkoli retuší?

Víte, jak vypadá lidská kůže v průběhu let bez jakýchkoli retuší?

Foto týdne: Passenger – o tom, proč jsou vlaky tak romantické a přitažlivé

Foto týdne: Passenger – o tom, proč jsou vlaky tak romantické a přitažlivé

Vlak je podivuhodně romantický způsob dopravy, byť otázkou je, co za jeho půvabem stojí. Jistě je třeba nechat, že cestování v něm je obvykle pohodlnější, že není ani pomalejší, že v něm lze přepravit i větší věc nebo třeba psa či kolo.

Barevné korekce jako důležitá součást postprocesu, zejména filmového

Barevné korekce jako důležitá součást postprocesu, zejména filmového

Fotografie týdne: vybočení – o odvaze, dívat se na věci jinak a vybočit z řady

Fotografie týdne: vybočení – o odvaze, dívat se na věci jinak a vybočit z řady

Thomas Kuhn si ve své knize Struktura vědeckých revolucí povšimnul zajímavé věci. Žijeme v jistém paradigmatickém uvěznění. To, jaké právě převládá myšlenkové klima, je zcela určující pro to, co nás zajímá.

Fotografie týdne: za oknem – jak těžké může být propíchnout bublinu snů

Fotografie týdne: za oknem – jak těžké může být propíchnout bublinu snů

Často mezi skutečností a představou může být velký rozdíl. Bruno Ferrero v jedné své povídce popisuje dialog dvou rybek. První se ptá druhé: „Co je to to moře, o kterém všichni hovoří?“ „To je přece to, v čem plaveme.“ ...