DIGIarena.e15.cz

Syn Davida Beckhama fotí reklamní kampaň pro Burberry

Syn Davida Beckhama fotí reklamní kampaň pro Burberry

Šestnáctiletý syn slavného fotbalisty Davida Beckhama, Brooklyn Beckham kupodivu nekráčí ve stopách svého otce, ale rozhodl se pro dráhu profesionálního fotografa. Ve svém snažení udělal před krátkou dobou významný krok.

Pro svoji reklamní kampaň ho totiž najala společnost Burberry, která si objednala fotografie pro propagaci nových parfémů. Celý průběh fotografování byl navíc v sobotu zveřejněn na Beckhamově instagramovém profilu a také na sociální síti Snapchat.

 

My First shot of the day. @benmfrees

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 30, 2016 v 4:36 PST

 

Excited to photograph the @Burberry campaign tomorrow. Watch it live on their Instagram & Snapchat 👻#THISISBRIT

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 29, 2016 v 5:00 PST

Velká vlna nevole se samozřejmě zvedla v řadách profesionálních fotografů, kteří nejsou zrovna nadšeni z toho, že jim začínající fotograf „vyfoukl kšeft“. Někteří navíc říkají, že Brooklyn Beckham devalvuje hodnotu práce fotografů – konkrétně fotograf Chris Floyd dodal, že smeká před odvážností společnosti Burberry, jeho fotografické já se však hrozí nad celou situací.

 

From my @Burberry #THISISBRIT shoot. See behind the scenes on their Snapchat account

Fotka zveřejněná uživatelem Brooklyn Beckham (@brooklynbeckham), Led 31, 2016 v 6:25 PST

Krok společnosti Burberry je pochopitelný, jelikož v případě takovýchto kampaní prodává nejen její vlastní jméno, ale také jméno samotného fotografa, který má navíc v tomto případě více jak šest milionů sledujících na Instagramu.

Další článek




celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

Hm.. ..to bude zřejmě na film? Docela … Daemonius 7. 2. 2016, 19:27

Další podobné články

Fotografie týdne: Warm-up – o barvách a nejen jejich teplotě

Fotografie týdne: Warm-up – o barvách a nejen jejich teplotě

Jazykové pojmenování barev je zajímavým fenoménem. Podle jedné z teorií se do jazyka barvy přidávají postupně. Každý jazyk potřebuje mít diferenci mezi bílou a černou, později přidá červenou, pak zelenou a žlutou a šestá barva je modrá.

Lecia Oskar Barnack Award 2018 oznámila jména dvanácti finalistů

Lecia Oskar Barnack Award 2018 oznámila jména dvanácti finalistů

Fotografie týdne – o tom, že místo nemusí být vždy zeměpisné určení

Fotografie týdne – o tom, že místo nemusí být vždy zeměpisné určení

Otázka „Kde jsi?“ se na první pohled může zdát banální. Asi každý čtenář těchto řádků ví, kde se právě nachází, že sedí v kavárně, doma či v tramvaji. Jenže zde začíná první potíž. Být někde je vztažené k subjektu a jeho vztahu k okolí.

Sony World Photography Awards 2019 startuje

Sony World Photography Awards 2019 startuje

Fotografie týdne – o zármutku nad zánikem

Fotografie týdne – o zármutku nad zánikem

Pnutí mezi vztahem jednice a společnosti je v dějinách přítomno zcela od počátku. Kdo je důležitější? Koho upřednostnit? Kdo nese zodpovědnost? To jsou jen některé otázky, které nás při takto postaveném dilematu mohou napadnout

Mileniálové jako oběť technologického pokroku?!

Mileniálové jako oběť technologického pokroku?!

Jak zní fotografie? Odpoví vám projekt Sound Photography

Jak zní fotografie? Odpoví vám projekt Sound Photography

Fotografie týdne: Nadhled – s ním jde všechno snadněji

Fotografie týdne: Nadhled – s ním jde všechno snadněji

Nejdůležitější ctností pro život ve společenství lidí je nadhled. Co si pod ním představit? Předně je třeba říci, že mít nadhled neznamená být nezúčastněný nebo apatický. Nadhled není ignorací nebo nezájmem.