DIGIarena.e15.cz

Zvětšený svět DIGI na Invexu

Časopis DIGI zve na veletrhu Invex na výstavu Zvětšený svět DIGI. Snímky, vytištěné digitálně ve velkoplošném formátu, představí přední světoví a čeští fotografové.
Zvětšený svět DIGI na Invexu

Veletrh informačních technologií Invex se koná na brněnském výstavišti od pondělí 11. října do pátku 15. října. Slavnostní vernisáž výstavy proběhne v úterý 12. října od 17 hodin v pavilonu A2.

Výstava ukazuje práce fotografů, jejichž tvorbu magazín DIGI v průběhu letošního roku přiblížil v rozhovorech, fotografických cestopisech i článcích zaměřených na jednotlivé žánry. Návštěvníci uvidí fotografie Jindřicha Štreita, Vladimíra Birguse či Jefa Kratochvila, ale také tvorbu zahraničních autorů – avantgardního Nizozemce Erwina Olafa, vítěze World Press Photo Jeana-Marca Bouju, čínského fotografa Wang Qingsonga nebo jednoho z nejznámějších žijících členů agentury Magnum, René Burriho, jehož práce je možné až do 28. října vidět také v Leica Gallery Prague na Pražském hradě, kde probíhá výstava Utopia.

Klepněte pro větší obrázek
Na výstavě uvidíte také tento snímek Jindřicha Štreita z cyklu Tak blízko, tak daleko

Své práce budou vystavovat také fotografující redaktoři DIGI: Petr Bubeníček, Martin Daněk, Petr Lindner a Jan Novák.

Redakci se podařilo shromáždit pozoruhodnou kolekci různých žánrů. Návštěvník vedle sebe najde dokument, reportáž i krajinu. Prostřednictvím těchto snímků může zároveň nahlédnout i do časopisu DIGI. Velmi rozdílné práce odlišných tvůrců spojuje vášeň k fotografii, která zároveň tvoří most k DIGI a jeho čtenářům.

Výstava je umístěna do postranní galerie jedné ze dvou lodí architektonicky mimořádně zajímavého, prosvětleného prostoru pavilonu A2, který je věnován právě reprotechnice.

Její život však neskončí s koncem Invexu. O dalších místech, kde ji bude možné navštívit, pořadatelé jednají. Na webu digi.zive.cz o nich budeme včas informovat.

Další článek




celkem 2 komentáře

Nejnovější komentáře

Re: pro veřejnost? Petr Bubeníček 9. 10. 2004, 09:43
pro veřejnost? simona 8. 10. 2004, 18:38

Další podobné články

Píchavé dobrodružství s nepálskými sběrači medu

Píchavé dobrodružství s nepálskými sběrači medu

Být profesionálním fotografem či filmařem může někdy vyžadovat odvahu hodnou výkonu adrenalinových sportů. Zvlášť, když máte zdokumentovat jedny z posledních sběračů medu nepálských včel

Fotografie týdne: o ztracených domovech

Fotografie týdne: o ztracených domovech

Snímek o ztracených domovech ukazuje jeden takový tvůrčí pokus, který je ale nedokončený, neúplný, rozdělaný. Ukazuje rozestavěný dům, který už asi nikdo nepostaví; psa, který se dívá kolem sebe a neví, kam patří.

Podívejte se na fascinující fotosérii inspirovanou starými Slovany

Podívejte se na fascinující fotosérii inspirovanou starými Slovany

Češi uspěli v celosvětové soutěži 365 Days of Summer

Češi uspěli v celosvětové soutěži 365 Days of Summer

Fotografie týdne: V dešti – o poetice, kráse a modelování světa

Fotografie týdne: V dešti – o poetice, kráse a modelování světa

Déšť je přírodní jev se zvláštní poetikou. Pokud na poušti začne pršet, tak velice rychle rozkvete a zazelená se. Celé to působí téměř jako zázrak – vyprahlá kamenitá poušť se během několika chvil přemění na krásné místo.

EyeEm Awards 2017 jdou do finiše. Podívejte se na výběr 20 úchvatných fotografií

EyeEm Awards 2017 jdou do finiše. Podívejte se na výběr 20 úchvatných fotografií

Fotografie týdne: Dukovany: O posunu od jak k proč

Fotografie týdne: Dukovany: O posunu od jak k proč

Říká se, že dobrá architektura by měla určitým způsobem citlivě pracovat s okolní krajinou. Santini na Vysočině vycházel z barokní představy, že ji lze přeměnit. Jeho stavby s krajinou nelícovaly, neztrácely se, ale dotvářely ji.

Fotografie týdne: mimikry – O schovávání se, hraní a přetvářce

Fotografie týdne: mimikry – O schovávání se, hraní a přetvářce

Rozdíl mezi tím, jaké věci jsou ve skutečnosti, a jak se nám jeví, může vést k radikální skepsi a odmítnutí smyslového vnímání světa, neboť se na něj nelze spolehnout, nebo k přesvědčení, že mezi skutečností – a tím, jak ji vidíme – existuje shoda.